Bijzonder oud




woensdag 8 januari 2014

Nieuwe kaarten

Afgelopen week heb ik mijn nieuwe kaarten ontvangen, ik had nieuwe besteld en ik heb er gelijk wat andere bij laten maken. Ik heb zulke leuke reacties gekregen via mijn blog, op facebook en op onze kerstbrocante dat het mij leuk leek om er wat nieuwe kaarten bij te laten maken.

De kaarten met de pioenrozen en de beer en die met de poppenkopjes zijn nieuw, de andere kaarten had ik vorige keer ook al, en ik heb de kaart met de dame met het bloemenkransje nu in postkaartformaat en met een glansafwerking laten maken.



De kaarten kosten 1,50 per stuk met enveloppe en zijn te bestellen via mijn blog (via de mail).

De laatste tijd ben ik ook helemaal verslingerd aan het haken, elke avond zit ik wel een stukje te haken, zo leuk om te doen en heerlijk ontspannend! Ik had al een hele stapel fotolijstjes gemaakt en afgelopen weekend heb ik in één van de lijstjes een afbeelding gemaakt, hij hangt aan mn favoriete kastje.



. Ik ben nu bezig met het haken van een omslagdoek/sjaal voor onze jongste dochter en als die af is, ga ik er eentje voor mezelf maken, de wol heb ik al in huis!

Lieve groet, Yolanda

3 opmerkingen:

  1. De kaart met pioenrozen is mijn favoriet; prachtig! Haken... een heerlijke bezigheid.

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk lijstje heb je gemaakt.

    fijn weekend.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda