Bijzonder oud




dinsdag 31 december 2013

Bye bye 2013

De laatste dag van 2013, een dag van terugkijken naar het afgelopen jaar, vooruit kijken naar het nieuwe jaar dat voor ons ligt. En een dag van oliebollen bakken, (heerlijk die eerste oliebollen nog warm, net uit de olie, mmmm.....)en een dag van luisteren naar de top 2000, ook dat is traditie hier in huis.

Op deze laatste dag wil ik iedereen bedanken die mijn blog lezen en af en toe een leuk berichtje achterlaten, dat waardeer ik enorm! Dit jaar heb ik ook veel mensen ontmoet die mijn blog lezen, mensen die naar mij toe kwamen als ik op een brocantemarkt stond en in Zwiep tijdens ons Brocante Weekend en de kerstbrocante. Deze ontmoetingen en de leuke gesprekken die daaruit voortkomen geven mij het plezier en de drive om door te gaan met mijn blog en het deelnemen aan brocante markten.

Zelf volg ik ook een aantal blog's en ik wil iedereen heel hartelijk danken voor alle mooie verhalen en plaatjes die mij dagelijks bereiken via mijn laptop, er zijn zo veel leuke, inspirerende mensen waar ik elke dag van geniet en van leer, dank jullie wel!
Tot slot wens ik jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en een prachtig, gelukkig en gezond 2014!


Lieve groet,
Yolanda

9 opmerkingen:

  1. Voor jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2014!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Yolanda,

    Bij deze wil ik ook jou een heel gelukkig nieuw jaar toe wensen met
    je gezin . Hopelijk met veel geluksmomenten en voor allemaal een goede gezondheid .

    Wie weet zien we elkaar weer eens in Deventer want daar gaan we zeker een keer weer heen met onze vrienden om naar mooie brocante te snuffelen.
    Ik heb de mooie schalen die ik bij je kocht ,dagelijks in gebruik.

    Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar ;-)
    Lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook lieverd...!!..bedankt voor het afgelopen jaar,,,,,,,liefs van mij....x !!!

    It's not what you have in your pocket that makes you thankful.......but what you have in your heart,,,,,,,x !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gezellige jaarwisseling en een liefdevol en gezond 2014! Lieve groetjes, Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne jaarwisseling gewenst voor jou en je gezin en voor 2014 veel geluk en gezondheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook een heel fijn en goed 2014

    gr.Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook voor jou een heel gelukkig en gezond 2014 Yolanda!
    Groetjes,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ga zo lekker door in 2014............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda