Bijzonder oud




dinsdag 9 juli 2013

Fleaing Belgium

Wat gaat de tijd toch snel, al weer is er een aardig tijdje voorbij gegaan sinds mijn vorige bericht, steeds neem ik me voor om weer iets te schrijven en dan toch komen er weer andere dingen tussen door. Het mooie weer werkt wat dat betreft ook niet mee, want in plaats van binnen achter de laptop te zitten, zit ik dan toch liever buiten! :-)

Maar nu even to the point, het onderwerp van dit berichtje...fleaing Belgium, het is al weer ruim een week geleden dat we in Belgie waren maar wat was het weer leuk! Ook toen was het mooi weer, ik kreeg er spontaan een vakantiegevoel van. We hebben een aantal leuke markten bezocht, 1 grote en een paar kleine, en het was zeker de moeite waard.
Ik heb een hoop servies gevonden dit keer, dus dat was wel even poetsen de volgende dag, maar goed, het is gelukt en alles is weer blinkend schoon :-).

Ik let bij beelden altijd op de gezichtjes en voor deze beelden viel ik dan ook als een blok!
Het meisje met de gele jurk viel helemaal in de smaak bij onze jongste dochter dus die blijf in ieder geval voorlopig nog even hier staan :-)



Ik vond ook nog een leuk houten schweppes kratje met mijn geboortejaar,die gaat zeker weten noooooit meer weg!
En ik vond nog twee kratjes met oude kweekpotjes, ook zo leuk en decoratief! (ik moest ze wel eerst ontdoen van alle spinnen en spinnenrag, bleh wat waren ze vies!)

Inmiddels is alles uitgezocht en schoongemaakt.Ik heb een aantal spullen apart gezet voor het brocante weekend in September in Zwiep en een paar dingetjes neem ik mee naar Hummelo waar ik zondag aanstaande met twee andere dames van het Brocante Weekend sta op de Franse Dagen in het centrum van Hummelo. Lieve groet, Yolanda

4 opmerkingen:

  1. Leuke spullen weer, Yolanda! Heel herkenbaar dat je met dit mooie weer liever niet achter de laptop zit. Volgens mij hebben we dat allemaal wel een beetje...

    Fijne dag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vondsten,de potjes zijn gaaf,succes met de verkoop,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zeker weer even geleden, mooi spul gevonden ! alles goed met jouw?

    lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes heb je weer gevonden.
    Vooral de kweek potjes zo bij elkaar vind ik zo leuk.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda