Bijzonder oud




dinsdag 7 mei 2013

Franse zoektocht

Vorig weekend ben ik voor het eerst van mijn leven in Frankrijk geweest. Mijn man en ik hadden een weekendje weg geboekt, de kinderen gingen gezellig logeren bij opa en oma en wij gingen samen op zoek naar brocante in het Franse land.

We hebben er een gezellig weekendje van gemaakt,overnacht in een leuk hotel, 's avonds lekker uit eten geweest en op de koop toe nog met leuke spullen thuis gekomen!

Zondagmorgen rond een uur of zes liepen we op de markt in Amiens, wat een grote markt is dat zeg en wat een aanbod! We hebben er tot ruim na 1 uur aan een stuk door rond gelopen en volgens mij hebben we nog niet alles gezien, zo'n grote markt! Maar rond 1 uur begon het echt druk te worden, we kregen honger en onze voeten werden ook wel een beetje moe :-). We vonden het tijd worden om Amiens te gaan verlaten, maar niet zonder eerst een lekker (stok)broodje te eten en een doos met echte Franse Macarons mee te nemen voor het thuisfront (dat had ik beloofd :-)).

Na het eten zijn we in de auto gestapt op weg naar ons hotel, onderweg daar naar toe hebben we nog twee kleine rommelmarktjes bezocht waar ik ook nog de nodige leuke spullen heb kunnen vinden.
Na een heerlijk ontbijtje de volgende morgen zijn we weer richting huis vertrokken, moe maar zeker voldaan!

Lieve groet, Yolanda

10 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n weekendje met je man samen, en wat hebben jullie een leuke spulletjes gevonden zeg.

    Fijne week nog verder,

    groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die blauwe koffiekannen zijn geweldig zeg. Heerlijk om dat samen met je man te doen! gewoon genieten! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw heb je al die kannen gekocht??
    Die van mij had dan de rest van de dag met een vraagteken boven zijn hoofd gelopen, denk ik.
    Ik vind ze helemaal te gek.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om weer eens met z'n tweetjes op pad te zijn, toch? En dan ook nog met zo'n mooie dingen thuiskomen! Dubbel-plezier!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meis wat een mooie spulletjes daar kan je lang van nagenieten en de herinnering van leuke dagen in Frankrijke!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Yolanda. Wat een mooi blog heb je. Ik ga je ook gelijk volgen. En wat een mooie spullen heb je gescoord in Frankrijk. Is vast een heel leuk weekend geweest!
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! mooie spulletjes heb je gevonden! Amiens is inderdaad een leuke markt!
    En een leuk weekend er van maken is helemaal goed!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt helemaal geweldig en wat ben je met mooie aankopen thuisgekomen.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf dat je naar Amiens bent geweest voor een weekendje brocante struinen... Dat hoop ik ook nog eens te gaan doen, want dat lijkt me ook zo geweldig. Ik las trouwens dat je nu ook een extra pagina op Facebook hebt, dus ik zal er eens naar kijken, leuk!! Stuur ik je de warme groetjes en een fijn Pinksterweekend! Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda