Bijzonder oud




woensdag 26 september 2012

Details

Its all in the details....ik houd van mooie details,kan echt vallen op iets om de mooie details. Ik houd ook van het fotograveren van details, dat is niet altijd even makkelijk, en ik ben vaak aan het oefenen, soms schiet ik een hele rits foto's en dan zijn er maar een paar die ik echt leuk vind (dat is het voordeel van die digitale camera's van tegenwoordig, je kunt gelijk kijken op je computer of er iets bij zit dat je aan staat en de rest wis je gewoon weer :-)). Dit opstapje met servies staat op de vensterbank in de keuken, het kinder terrientje kocht ik een tijdje geleden. Ik vond het formaat erg leuk en daarnaast viel ik voor een in mijn ogen mooi detail, nl de kleine hoofdjes op de handvaatjes. Kijk eens hoe kunstig dat gemaakt is, prachig toch?
Lieve groet, Yolanda

14 opmerkingen:

  1. Wat schattig die kleine hoofdjes.
    Hoe verzinnen ze het.

    gr. anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach dat Trientje ;-) is wel heel bijzonder met dat gezichtje, leuk !!

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook wel een heel leuk detail, het gezichtje.
    Details geven vaak net iets extra's aan iets.
    Mooie avond Yolanda!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig, dit heb ik nog nooit gezien. Ik kan me voorstellen dat je hier weg van bent, zou ik ook zijn.
    Fijne week nog!

    groetjes Judith van http://zogezelligbrocant.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je terrine is een plaatje, net als het geheel in de vensterbank!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd Yolanda ! zo 1 heb ik nog nooit gezien, dat is vast een blijvertje !
    mooi al dat wit zo bij elkaar!
    en heb je al geprobeerd om te pinnen haha
    ik mail je nog terug hoor, maar zal wel pas morgen worden
    fijne dag en een lieve groet
    Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het blijft een kunst dat fotograferen he:-) En zeker met tegenlicht, dus ik vind het een knap staaltje fotografie wat ik hier zie (rijmt ook nog hihi)

    X Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou deze zijn in ieder geval prachtig...je terrine is echt een plaatje...nog nooit gezien..liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die stroopkannetjes blijven leuk.
    En blijven oefenen...

    Groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend detail! Mooi gefotografeerd.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi geheel en juist met oog voor detail vind je vaak de prachtigste spullen!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw dat is zeker mooi zeg heel bijzonder .
    mooie foto's .

    fijn weekeind grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend! Ik kan zo genieten van oud servies en die mooie sierlijke handgrepen zijn een lust voor het oog..

    Ik wens je een fijn weekend.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik volg je blog al een tijdje....(al toen ik zelf nog geen blog had,had ik je onder mijn favorieten) en ik moet zeggen,dat ik vind dat je altijd leuke foto's op je blog hebt...dus ik zou zeggen,oefen nog maar even door,maar zo zijn zo ook altijd prima hoor.

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda