Bijzonder oud




zondag 19 augustus 2012

Brocante aan de IJssel

Vorige week zaterdag heb ik dus op de brocantemarkt in Deventer gestaan, het was echt super leuk! Het weer was goed en ik heb een hoop leuke mensen gezien en gesproken, waaronder ook een aantal lezeressen van mijn blog, dat vond ik heel gezellig!

Ik heb nog een paar foto's van mijn kraampje, ik kom verder nog niet veel toe aan foto's maken in huis, de kinderen hadden nog vakantie (morgen moet de jongste weer naar school en de andere twee beginnen volgende week weer). Als de vakantie voorbij is en het is wat koeler geworden zal ik eens wat nieuwe plaatjes in huis schieten en op mijn blog zetten :-).


Deze week ga ik opnieuw bezig met het uitzoeken en prijzen van spullen want ik heb besloten a.s. zaterdag nog een keer op brocante aan de IJssel te gaan staan (de laatste van dit jaar helaas al weer...).

Lieve groet en geniet nog van het mooie weer!
Yolanda

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat het zo'n succes was! Gezellig ook dat je een aantal blogsters hebt gesproken, dat blijft bijzonder vind ik!

    Succes aankomend weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een krampje...jammer dat het zo ver is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yolanda,

    Leuk om je kraampje zo te zien! Zou graag even langs komen maar het is wel erg ver. Jammer! Misschien volgend jaar. (Als je er dan ook staat!)

    Liefs,
    Maïsha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het geslaagd was enne succes zaterdag,.....tis warmmm he???..gauw stofzuigen en dweilen en dan naar buiten.....liefs geniet !! Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat het een succes was, Yolanda! Je had een mooi kraampje. Maar het was wel warm!
    Geniet nog van de laatste vakantiedagen!

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het een succes was en je hebt besloten om zaterdag nog een keer te gaan; succes en veel plezier gewenst!

    Groeten, Miranda

    ps. Je kraam ziet er ook erg gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk we zien elkaar as zaterdag!!!

    Lieve groet Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, leuk, leuk! Fijn dat het ook een succes was (kan toch ook niet anders met zo'n gezellige kraam)

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er goed uit! Suces met de volgende markt!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je in Deventer hebt gestaan met een kraam! Dat ziet er super gezellig uit!! Helaas kan ik zaterdag niet komen, maar veel succes!!
    Groetjes, Elian

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda