Bijzonder oud




woensdag 27 juni 2012

knutselweer

Het weer van de laatste tijd is nou echt wat je noemt knutselweer :-). Aangezien het niet echt weer is om buiten te zitten of in de tuin bezig te zijn (hoewel het schijnt dat het morgen heel mooi weer gaat worden......we wachten af :-)) ben ik binnen een beetje in huis aan het rommelen en zo af en toe wat aan het knutselen.

Dit hartje heb ik een tijdje geleden gemaakt, het is een metalen hart dat ik heb beplakt met dubbelzijdig tape, daarop heb ik kant geplakt en verder heb ik het hart versiert met wat oude papieren roosjes, een foto en wat krullint. Heel eenvoudig en snel te maken dus. Ik heb het hart een plekje gegeven in de gang aan mijn kapstokje met oude jurkjes.





Een fijne dag nog!
Lieve groet,
Yolanda

18 opmerkingen:

  1. Ziet er heel gezellig uit, heb zelf ook verzameling oude jurkjes in mn winkeltje. Heel leuk met dat hart er zo bij.
    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je mooi gemaakt. Heel leuk!

    Groetjes,

    Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie dingen hangen er aan jouw kapstokje.. Je hart is zo ook mooi gepimpt, helemaal de goede stijl:)
    en tja, ik merk dat ikzelf ook lekker binnen bezig ben, kadootjes maken voor de meesters en juffen staat vanmi op het programma met de kids ..
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk en heerlijk snel klaar idee zeg! ;-) Leuk zo bij elkaar.

    Groetjes,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief hart heb je gemaakt, leuk dat klemmetje met foto.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie verzameling aan je rekje. En dat hartje is super! Fijne dag! Lieve groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk hart is het geworden. En wat een mooie verzameling aan mooie jurkjes heb je daar hangen. Het hart is een prachtige aanvulling.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. the heart is very sweet yolande! I love the whole vignette! hope your day is sunny again! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah wat lief zeg... Wat je zegt, heerlijk weer om te rommelen. Maar die zon is echt wel welkom;-)
    Leuk totaal-plaatje! Fijne avond. Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het hart is heel mooi geworden, het staat prachtig bij de jurkjes aan het rek.

    Fijne avond!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan zeg dat hartje.
    Ga ik zeker een keer proberen.
    Heb zelf ooit allemaal parels aan een ijzerdraad geregen, en daar een hartje van gemaakt.
    Leuk een gehaakt bloemetje erop. Het zijn vaak de kleine dingen die het doen he.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk idee het hart met kant beplakt.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gemaakt! Mooie verzameling oude jurkjes.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat staat leuk, en wat een prachtige jurkjes!! Bedankt voor de tip met het kant aan de hanger, wanneer je schrijft dat het redelijk snel klaar is houd ik me aanbevolen hoor! Een leuk resultaat.
    Nog een fijne week, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. suptertip ivm dit mooie hart! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige sfeer neergezet en dat hartje is super gemaakt hoor ,leuke tip ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Er is niet s heerlijkere dan af en toe zo lekker te rommelen in huis...
    groetjes Kari

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda