Bijzonder oud




vrijdag 20 april 2012

Weekend

Het is weer weekend, en meestal begin ik het weekend op vrijdagmiddag met een bos(je) bloemen, ik houd van bloemen in huis, geeft net dat beetje extra sfeer vind ik.

Op Vrijdag staat hier altijd en bloemenstal in de buurt en die hebben zoveel keus, dan weet ik gewoon haast niet wat ik moet kiezen....dit keer heb ik gekozen voor een hele grote bos tulpen in twee verschillende kleuren.
Ik vind tulpen zo leuk, ze knisperen zo lekker als je ze in de vaas zet.
Eigenlijk vind ik ze het mooist zoals ze er nu uit zien, nog in de knop, of als ze net een klein beetje uitkomen, als ze helemaal vol in de bloei staan en alle kanten opzwieren, vind ik het mooiste er eigenlijk al weer af :-).





Lieve groet en een fijn weekend,
Yolanda

16 opmerkingen:

  1. Je tulpen zijn prachtig. Heerlijk om jezelf elke week met een mooie bos bloemen te verwennen. Ik ben er ook gek op.
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn weekend....liefs Ria....xxx....mooi je tulpen geniet ervan....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat mooi!! Geniet van je tulpen en het weekend, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor,
    Bij ons hebben wij heel veel bollenvelden.
    Zo mooi om te zien.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Yolanda,

    toevallig heb ik ook een bos tulpen staan. hihi bij mij is het net anders om. Ik vind het prachtig als ze alle kanten opstaan en er een paar gaan hangen en hier en daar een bloemblaadje om de tafel. Als ze zo in je keuken op het aanrecht liggen vind ik ze ook prachtig.

    Lieve groetjes Xanne

    p.s. onze webwinkel is nu ook facebook http://www.facebook.com/Brocantleeftwinkeltje
    Als je komt kijken en like aanvinkt zou je me een groot plezier doen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!!Geniet ervan.
    Fijn weekend en lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja, hier nog een. Elke week een bosje bloemen...ik kan er zoo van genieten en ik sta ook soms lang na te denken bij de bloemenstal wat nu weer mee naar huis.. alles even mooi..

    Fijn weekend.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had deze vorige week ook gekregen!
    Maar inderdaad als ze alle kanten op gaan staan vind ik het niet meer zo leuk!

    Geniet ervan fijn weekend,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke grote bos tulpen! En ik ben het met je eens hoor, als de bloem uit elkaar valt, is de lol er eigenlijk alweer af... Maar dat is nu nog niet het geval, dus geniet lekker van deze sfeerbrenger in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd mooi een bos bloemen en helemaal voor het weekend.Ik zat er gister aan te denken maar kwam er niet aan toe,tot de visite een mooi bosje meenam,en ik toch nog wat voorjaar in huis heb dit weekend!

    Groeten, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig boeket met tulpen.

    Voor jou een heel fijn weekend/zondag!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk hé jezelf zo verwennen met een prachtig boeket tulpen. Vrijdag is ook "mijn" bloemendag en dan fleuren wij het huis op met een leuk boeketje en geloof het of niet...dit weekend staan er hier ook "tulpen" :-)

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, wat een dikke volle tulpen heb je zeg. Laat je ook aan ons zien hoe ze er uit zien als ze in volle bloei staan?!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een fijn begin van het weekend met een mooie bos bloemen! Zelf werd ik vrijdag op het werk verrast met een mooi boeket...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo zijn ze ook het mooist! Doe hollandse tulpen...blijven mooi he! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What's better than beautiful flowers to start a new week end? Your tulips are faboulous!
    Happy Sunday
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda