Bijzonder oud




dinsdag 14 februari 2012

voorjaarsveranderingen

Vorige week had ik zin om weer eens wat te veranderen in huis, we gaan steeds meer naar het voorjaar en in het voorjaar en de zomer heb ik altijd behoefte aan wat lichtere en zachtere kleuren in huis.

En dus ben ik even lekker aan de slag gegaan, muziekje er bij aan, echt pure ontspanning voor mij!


In de keuken heb ik alle snoeppotten in een oude houten bollenkrat gezet.




Mijn blauwe Janneke is verplaatst naar de keuken, gezellig met de sneeuwklokjes er naast.


En in de buffetkast in de keuken staat mijn nieuwste aanwinst, een aardewerk patevorm(pje) in de vorm van een konijn, ik ben er een tijd naar op zoek geweest,en ik ben super blij dat ik er een heb gevonden, nu ga ik nog verder zoeken naar de grote broer (of zus...).


Op de eettafel heb ik blauwe en witte druifjes neergezet.



Ook rondom het kastje naast de bank heb ik wat lichtere kleuren aangebracht, de pioenrozen in de kannetjes zijn nog van vorig jaar, ze zijn nog steeds mooi!

En als laatste een plaatje van de vensterbank, ook met wat meer "voorjaars"kleuren.



Lieve groet,
Yolanda

22 opmerkingen:

  1. Wat een gezelligheid bij jou in huis! Je patevorm is prachtig! En wat mooi op de vensterbank met het lichtblauw...lekker fris!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, al die lentebloeiers, van mij mag het voorjaar ook gauw komen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAT EEN MOOIE SPULLEN EN WAT GEZELLIG BIJ JE!

    FIJNE VALENTIJNSDAG,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er allemaal leuk uit vind ik. Erg gezellig. Je patevorm is mooi. Hopelijk loop je snel tegen de grote broer of zus aan.
    Ik ga je trouwens volgen. Dan hoef ik niets meer te missen. Misschien vind je het leuk om ook eens bij mij te kijken. Groetjes, Nancy
    http://www.madammikmak.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel mooi uit!
    ik vind dat hoofdje zo mooi!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het Supergezellig bij jou in huis.
    Leuk al die snoeppotten bij elkaar.
    Ik heb er ook heel veel, je brengt me op een idee.
    En de vensterbankt ook zo GEZELLIG ingericht.
    Het Voorjaar kan nu wel komen hoor.

    Liefs Pieta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi..... Echte voorjaarskleuren, prachtige foto's!
    Ik heb ook zo'n zin in de lente. Ben echt blij dat het niet meer zo koud is, maar zag op het journaal dat het aan het eind van de week toch weer gaat vriezen. Nou ja, ik hoop dat dat van korte duur is.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi allemaal.....fijne dag morgen...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo wordt het alweer wat lente, heerlijk zo veranderen.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk fris & gezellig ziet het er uit.
    Laat het voorjaar nu maar komen!!!.
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk om even bij je binnen te kijken ☺☺☺
    het ziet er super gezellig uit! De ringkannen en het kastje vind ik helemaal geweldig!

    Groetjes en een fijne dag,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige opstelling. Laat de lente maar komen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker bezig geweest Yolanda! Ik vind dat ook zo heerlijk, maar heb helaas weinig 'rommel'tijd tegenwoordig. Elke vrije minuut gaat op aan klussen :)
    Maar...het resultaat mag er zijn!
    En dan kan ik op mijn manier ook wat voorjaar in huis brengen!
    Geniet jij maar vast van je gezellige huis...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hé dit lijkt erg op het poppenkopje dat ik kocht nét voor ik ziek werd! heerlijk je lentehuis. groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn om te rommelen en weer gezellige hoekjes te maken. Jij bent in ieder geval helemaal klaar voor het voorjaar...

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk he zo bezig te zijn! Ziet er gezellig uit!
    Ik ga je volgen hoor!
    Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk om zo lekker te rommelen in huis. Het zijn gezellige hoekjes geworden!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel gezellig geworden, Yolanda. Leuk is het om zo wat te schoonmaken en te rommelen. Ik zit helemaal verlekkerd naar je mooie kannen te kijken. Oud servies blijft altijd mooi!

    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi die lichte kleurtjes, gezellige brocante sfeer..daar hou ik ook zo van!
    Fijne week, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij hebt je ochtendje-voor-jezelf weer goed benut, Yolanda!
    Het ziet er allemaal weer zó mooi uit. En je weet, de door jou gebruikte kleurtjes spreken mij ook aan.
    En dan dat heerlijke zonnetje ..... ik hoop dat die de komende weken heel vaak gaat schijnen.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou je bent heerlijk aan de gang gegaan zeg ziet er leuk uit al die hoekjes vooral al die potten in die houten bak leukkkk.fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo dochter ik heb even naar je website gekeken en dat ziet er allemaal heel leuk en gezellig uit ik ben trots op je zo als je het allemaal doet ga zo door een dikke zoen je moeder ria

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda