Bijzonder oud




maandag 4 juli 2011

Nieuwe aanwinsten

Even een postje over mijn nieuwste aanwinsten. Deze jute zakken kocht ik vorige week vrijdag, ze zijn ontzettend leuk om bijvoorbeeld kussens van te maken, maar je kunt ze ook zo over de bank leggen.

Ze hebben wel wat weg van die oude meelzakken, die hebben ook vaak zo'n verticale streep. Deze zakken hebben aan de ene kant letters en aan de andere kant een streep. Ik ben van plan zelf kussens te gaan maken, ik heb al een idee hoe het moet gaan worden, nu nog de tijd vrij maken :-).





Afgelopen zaterdag kocht ik deze krat met allemaal leuke flesjes. Er zitten twee verschillende maten in, de kleinste flesjes hebben een inhoudsmaat onder op staan :-). Ze zijn erg leuk om te gebruiken als vaasje met een paar bloemen uit de tuin bijvoorbeeld. Ik had zelf al wat flesjes in een nog kleinere maat in precies dezelfde kleur, ik heb er een aantal in de vensterbank gezet en er staan er een paar op tafel met wat bloemen er in.






dit zijn een paar van die nog kleinere flesjes die ik heb, ze staan in een oude kwispedoor op de salontafel.


.

En als laatste nog een foto van een mooi gietijzeren grafvaasje dat ik afgelopen zaterdag kocht in Deventer tijdens brocante aan de IJssel. Ik vind het vaasje mooi door zijn sobere vorm en kleur, ben er heel blij mee! Het spiegeltje dat er achter staat, is trouwens ook een nieuwe aanwinst, ik vond het vorige week bij de kringloop.



Lieve groet,
Yolanda

16 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's hoor en wat een leuke zakken ; super leuk ook om een poef er mee te bekleden of een stoel .....prachtige vondsten ...leuke week nog ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zakken wat gaaf, ik zou wel weten wat ermee te doen, kussens....
    Wat een mooi stel kannetjes heb je bij elkaar neer gezet en dat vaasje, erg mooi, mooi van soberheid.
    Heb je al gezien wat ik voor moois gescoord heb?
    Ben ook zo'n blij mens :-))
    Ik wens je een mooie avond ☼
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zakken zijn inderdaad geweldig...wat een mooie aankoop!!! Ben benieuwd hoe je kussens er uit zullen zien...!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie aanwinsten heb je allemaal gescoord.
    Vooral die zakken en die flesjes, echt super leuk met een bloemetje erin.

    liefs colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat een mooie dingetjes heb je allemaal gescoord :D, ben benieuwd naar je kussens van de zakken, lijkt me helemaal leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Yolanda,

    Wat een mooie aanwinsten allemaal.
    Vind de zakken echt helemaal top.
    Ben benieuwd hoe de kussen zullen worden.

    gr wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige spullen heb je weer op de kop kunnen tikken! De flesjes zijn echt multifunctioneel. Je hebt mooi laten zien hoe je ze allemaal hebt neergezet, Vooral met de kwispedoor en pioenrozen is erg leuk. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer mooie dingen! Ik had via Picasa al gereageerd op de zakken. Ik vind ze erg mooi maar ik zou ze graag in het groen gezien hebben. Die flesjes zijn geweldig zeg, super kleurtje! En dan die kwispedoor. Ik hou ervan. Succes met het vinden van tijd om de kussens te maken. Lieve groet Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie spullen weer...dat vaasje is super en die zakken !!....leuk leuk !! liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke blog en zeker een leuk winkeltje.

    Ik heb mij als volger aangemeld en je bent van harte welkom een kijkje te nemen op mijn blog.

    In je winkel heb ik een berichtje achter gelaten.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt mooie aankopen gedaan. Ik vind die zakken ook erg leuk, zie er ook wel kussens in.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie jutezakken, mooi met die opdruk, eens wat anders als ptt zakken, ben benieuwd al je project klaar is, maar dat ga je vast met ons delen
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige nieuwe aanwinsten. Leuk al die kleine vaasjes. Heerlijk om iets te gaan maken van die meelzakken. Ben heel benieuwd.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige aankopen heb je gedaan! Leuk om kussens te maken van de zakken; ben benieuwd naar het eindresultaat... Het krat met flesjes vind ik ook erg mooi, erg geschikt om mee te decoreren.

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke nieuwe spullen heb je gekocht!
    Ik ben helemaal weg van je krat met flesjes en super nieuwsgierig naar het resultaat van je kussens inwording.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat gaaf die kleden waar je kussens mee gaat maken en die flesjes zijn ook zo super,zag pas ergens leuke labels die je er voor kon printen,ja je hebt gave spullen gevonden,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda