Bijzonder oud




zondag 12 december 2010

wereld wijd kaarsen branden voor overleden kinderen




Op Hyves kwamen wij een berichtje tegen dat het vandaag wereld wijd kaarsen brand dag is voor alle overleden kinderen.

Ik brand mijn kaarsje voor Yinthe. Yinthe is ons oppaskindje dat op 9 september jl. op de veel te jonge leeftijd van 2 jaar overleed. We missen haar vreselijk, en hoewel ik elke dag een kaarsje voor haar brand bij haar foto die hier in de kamer staat, wil ik er op deze dag nog even extra aandacht aan besteden.

Dus lieve Yinthe,vandaag brand ik een extra kaarsje voor jou en voor alle andere kinderen die zijn overleden en voor hun nabestaanden.



Een dikke kus voor jou, lieve Yinthe, van "nana"


Lieve groet,
Yolanda

14 opmerkingen:

  1. Het blijft onrechtvaardig dat Yinthe zo jong is overleden! Ik kan mij zo goed voorstellen dat je haar erg mist! Ik zal vandaag ook een kaarsje aansteken, voor haar en voor Laureen, een meisje dat 9 jaar geleden altijd tegelijkertijd met onze dochters bij onze oppas was en ook zo jong overleed.

    Sterkte Yolanda! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief gebaar Yolanda , en niet te geloven dat het alweer drie maanden geleden is , ik weet nog zo dat je hier schreef dat ze ziek was.
    Voor haar ouders gaat dit verdriet nooit over , mijn gedachten zijn bij die mensen en zal een kaarsje voor ze branden ..........
    lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte vandaag....ook wij branden een kaarsje voor Yinthe ....liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi om zo even stil te staan bij het verdriet dat er is, en ook zal blijven..
    Ik steek graag een kaarsje aan voor Lisa, die 12 jaar geleden geboren is met een half hartje, en helaas overleden is.
    Dochter van vrienden..
    Ik was toen net bevallen van Wessel..
    En wat komt dat dan hard aan..
    Dus 2 kaarsen voor 2 lieve meiden, die er helaas niet meer zijn..
    Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi. Mijn broer is is een dochter verloren dus mijn kaarsje is voor haar. Het is zo triest dat dit kinderen moet overkomen.
    Lieve groet Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier hebben vandaag al verschillende kaarsjes gebrand (wist niet dat het vandaag een speciale dag was)
    Maar steek zo weer nieuwe kaarsjes aan, en dan zal er 1 branden voor het kindje van mijn jongste broer wat overleden is...
    Mooi gebaar...
    Hoe is nu Yolanda, het word steeds moeilijker he, het gemis...
    Denk er nog vaak aan, hoe snel het ook bij Yinthe is gegaan, soms niet te bevatten zoiets..
    Sterkte

    Lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook hier heb ik direkt een kaarsje aangestoken, voor yinthe! en alle andere kindertjes...
    sterkte en een hele dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief initiatief! Sterkte...

    Hartelijke groet,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Yolanda.

    Eerst wil ik je bedanken voor het lieve berichtje wat je achterliet op mijn Blog vandaag,Fijn....

    Wat vreselijk vind ik het om dit te lezen,zo,n jong leventje nog en dan dit...
    Vreselijk en wat een verdriet,het is en blijft heel lang moeilijk het gemis,het verzacht wel maar het blijft voor altijd een deel van je leven innemen en dat mag natuurlijk ook.
    Dierbaren vergeten we nooit meer...

    Zo rond de Kerst is het even extra moeilijk en daarom ook bij mij,.....een Kaarsje voor dit lieve kleine meisje..

    Sterkte Yolanda

    lieve groetjes en BEDANKT

    Dicky Marie.


    DE LORELEI BROCANTE.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Yinthe, voor jou - en de andere kinderen - een kaarsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie gedachte.
    Ik zal er ook aan meedoen ,helaas heb ik niet genoeg aan een kaarsje...
    Er zijn meerdere kinderen waar ik afscheid van heb moeten nemen.
    Dus ik doe twee kaarsen 1 voor alle kindertjes en 1 voor hun ouders ........zo'n groot verdriet.

    liefs Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga ook een kaarsje aansteken voor Yinthe en 1 voor 5 vrienden die we zijn verloren..allemaal tussen de 18 en 25..veel te vroeg..bedankt voor die feitje,,zo staan we er toch weer even bij stil en nog steeds veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wist niet dat het vandaag zo'n speciale dag was.
    Maar ik had vanochtend toevallig ( nee toeval bestaat immers niet)een kaarsje op mijn blog geplaatst

    Groetjes, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lees nu pas je zeer lief berichtje.
    Bewogen door alle reaktie,s en eigen weggeslikte
    verlies. steek ik vandaag een kaarsje aan.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda