Bijzonder oud




zaterdag 20 november 2010

oude kranten



Een hele tijd geleden al kocht ik deze oude franse kranten bij Jacqueline van Lini Brocante . Ze liggen al een hele tijd bovenop de kast omdat ik nog steeds op zoek ben naar een mooie oude lijst om een mooie grote advertentie in te lijsten en op te hangen. Ik heb al wel eens een paar oude advertenties uit geknipt uit 1 van de kranten en op een paar oude flesjes geplakt, staat erg leuk!

Vanmorgen dacht ik ineens dat het wel leuk was om een paar bladzijden op mijn witte tafeltje te leggen die naast de bank staat. Ik heb ze er gewoon zo los opgelegd, als ik het dan weer zat ben, kan ik het zo weer weg halen. Ik vind het eigenlijk wel geinig staan zo :-).





Kijk dan wat een mooie advertenties, zo leuk! Deze wil ik inlijsten....


En deze ook, die vind ik ook zo mooi!


Misschien dat ze over een jaar of 100 onze kranten van tegenwoordig ook helemaal geweldig vinden, wie zal het zeggen, ik zal er vast een paar bewaren voor mijn (achter)kleinkinderen :-).

Als laatste nog een tip, kijk even bij Lynda, die heeft een superleuke actie bedacht, ik doe in ieder geval mee, en volgens mij heeft ze al een heleboel aanmeldingen, maar er kunnen er vast nog meer bij, of niet Lynda? :-).

Lieve groet en een fijn weekend,
Yolanda

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kranten en wat een leuk idee (wat je al niet kunt doen met een paar oude kranten) Succes met het vinden van de oude lijsten, we zien het resultaat vast nog wel een keertje voorbijkomen op je blog...

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MOOIE KRANTEN ZIJN DAT.
    EN WAT EEN MOOIE SFEER FOTO'S HEB JE GEMAAKT.
    PRACHTIG !!

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this, i'm from south Brazil excuse i don't say thius language but the site is wonderfull. Please go on in your work.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat staat super leuk en zoals je zegt...als je er genoeg van hebt, kun je het ook zo weer weghalen. Ik vind de kranten van vroeger mooier dan nu, vooral door de afbeeldingen!

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey, wat grappig ik heb net met kranten de binnenkant van een kast beplakt, wat grappig :P
    Fijn weekend he!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een praqchtige oude kranten, en dan die plaatjes...
    Leuk idee hoor zo op de kast.

    Groetjes, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk de kranten op je tafeltje, geeft gelijk zo'n gezellig sfeertje!
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf die advertentie en leuk idee zeg om deze in te lijsten. Daar moet je toch wel een mooi plekje voor hebben. Zijn echte blikvangers hoor!
    En ja...op je tafeltje liggen ze ook prachtig. Net zoals je zegt...je kunt het zo weer veranderen. Wens je een heerlijke zondag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi die oude advertenties.
    Staat heel leuk met je leuke kastje en het prachtige fotoboek.
    Wees er maar zuinig op.
    Je hebt een heel mooi exemplaar

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda