Bijzonder oud




vrijdag 5 november 2010

Het boerderijgevoel

Als ik aan het (dag)dromen ben, droom ik graag over een mooi boerderijtje, wat lijkt het me heerlijk om op een boerderijtje te kunnen wonen! Mooie oude leilinde's voor de deur, een heerlijke tuin met fruitbomen, een bloementuin en een moestuin, kippetjes die los in de tuin lopen, en binnen genoeg ruimte voor al mijn verzamelde spulletjes, heerlijk lijkt me dat!

En nu heb ik het boerderijgevoel zomaar even in huis gehaald in de vorm van een oud stalraampje, ik vond het vanmiddag bij de kringloop, ben er heel blij mee!



En als klap op de vuurpijl vond ik nog een stapel landlevens, dus dat wordt heerlijk op de bank met een kop thee, genieten van het boerderijgevoel :-).

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!
Lieve groet,
Yolanda

14 opmerkingen:

  1. Ik droom graag met je mee, want dat is ook een grote wens van mij! Hier in de omgeving zijn helaas niet veel woonboerderijtjes en als ze al te koop staan, past het niet in ons budget!

    Wat gaaf!!!! Een stalraam!!! En dat zomaar bij de kringloop! Nu lekker op de bank liggen en lekker je Landleven lezen, afgewisseld met een tevreden blik op je nieuwe aankoop in het raam!

    Een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dromen mag he!!! Wat een heerlijke middag, stapel tijdschriften en de kaarsjes aan.....dat houden we wel even vol he ;))!!

    Groetjes en een lekker weekend!
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heerlijk!
    geniet maar lekker
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit gaat een heerlijk weekend voor je worden...Stalraampje in zicht...landleven in handbereik en languit op de bank. Da's gewoon genieten.
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig is dat toch, dat wanneer je ergens van "droomt" je met toevalligheden wordt geconfronteerd.

    droom maar lekker verder, wie weet ooit....

    Groetjes, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier in de buurt staat een monumentale boerderij te koop, het gaat om heeeeel veel meters, ideaal voor mijn winkel, je koopt het samen met 3 andere eigenaren voor 95.000 per persoon..helaas staan er alleen muren..dus daar komt nog wel wat bij voordat het bewoonbaar is, helaas pindakaas ik droom dus fijn met je mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dromen is heerlijk!
    Soms kunnen sommige dingen ineens anders lopen...dus blijven dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jaaaa, dat zou inderdaad mooi zijn en tot die tijd bootsen we gewoon de sfeer na in onze wat gewonere huis-tuin- en keukenhuizen....
    Dat heb jij dan weer geweldig gedaan met dat stalraam in die mooie keuken van je.
    fijn weekend, lieve groet gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik droom met je mee hoor, fiets regelmatig langs een paar prachtige boerderijen en op mijn fietsje droom ik dan heerlijk weg.

    Dat stalraam staat prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. LEKKER LEZEN IN JE WARME HUIS EN DE REGEN OP JE RAAM.
    BOERDERIJ IS OOK ALTIJD MIJN DROOM GEWEEST.
    IK BEN ER NU ERG DICHTBIJ.
    HIER HEEFT VROEGER EEN BOERDEIJ GESTAAN, WAAR IK NU WOON.

    OUDE TIJDSCHRIFTEN HERLEZEN DOE IK OOK VAAK. VOOR IDEEËN WEER OP TE DOEN.

    PRETTIG WEEKEND,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi raampje...zo droom je inderdaad ff weg. vooral met dat prachtige beeld ervoor. helemaal geweldig
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker genieten van dat boerderij-gevoel!
    Gaaf raampje joh, echt te gek dat je deze zomaar vond en een ander er niet al mee vandoor was hihi

    Fijn weekend!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooh wat ziet dat er leuk uit!! Ik heb hetzelfde gecreeerd maar dat met luiken aan de schuur HIhihi wat kunnen we onszelf toch lekker voor de gek houden hé! en dan je landleven maakt het helemaal kompleet.
    Fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, zo'n boerderijtje lijkt me ook wel wat! Erg leuk stalraampje! En lekker genieten met de bladen, heerlijk met dit gure weer op de bank. Vanavond is het bij ons St. Maarten, de kindertjes mogen zich wel 3 dubbel aankleden!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda