Bijzonder oud




vrijdag 26 november 2010

en de kerst sluipt langzaamaan ons huisje binnen....

Met die sneeuw van vanmorgen kom je toch vanzelf al een beetje in kerststemming? Ik moet toegeven, het was niet zo veel sneeuw als verwacht, tot grote teleurstelling van de kinderen...

Gisteravond begon het te sneeuwen hier en het ging even heel hard, het leek een heel pak te gaan worden maar vanmorgen was daar helaas niet zo veel meer van over.

Maar toch ben ik een klein beetje de kerstsfeer in huis te gaan brengen, ik weet het, het is nog vroeg, sinterklaas is nog in het land, maar ik kon het niet laten....en ach, ik zag afgelopen dinsdagavond al ergens een kerstboom in huis staan, dus het valt bij mij nog wel mee :-).

Ik heb even een paar engelen vleugeltjes op gehangen hier en daar ;-)






En ik heb een doosje met oude kerstballen van zolder gehaald, het zijn echte oudjes van bij ons thuis, in een oud doosje ook, vond ik zo leuk, ik heb het gewoon zo neer gezet en er een paar bidprentjes bij in gedaan, niets meer aan doen verder :-)





Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend, geniet er van!

Lieve groet,
Yolanda

18 opmerkingen:

  1. 1 en al gezelligheid..we hebben bijna dezelfde blog geschreven :P hihi
    Fijn weeekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. niets meer aan doen!!!! Gezellig zo!;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee, de nostalgische kaarten aan het touw. De vleugeltjes maken het helemaal af! Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat gezellig, heerlijk genieten van al je kerstspulletjes :)

    Fijn weekend he Yolanda!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk allemaal.
    het heeft wel iets om zo langzaam aan alles in kerstsfeer te veranderen.

    groetjes, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik kon niet meer wachten, een klein beetje is toch prima?
    mooi die oude nostalgische ballen....
    Super zo!!
    Fijn weekend!Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sfeervol allemaal! Wat zijn die kleine vleugeltjes schattig. Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een simpel, maar vooral erg leuk idee van het doosje met oude kerstballen. Vind de klemmetjes op de eerste foto ook erg mooi!

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja inderdaad staat heel leuk dat doosje zo...enne die vleugels....zo leukkkkk !! hebzeook.....en de paspop heeft grote !! blij blij......liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat mooi zeg al die vleugeltjes. prachtig sfeertje zo. die doos met ballen is echt geweldig.
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk die doos met oude ballen.
    Staat leuk zo onder het krukje.

    gezellig weekend ,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooooh, ik ben helemaal weg van je lijntje met mooie kaarten, wat staat dat gezellig!
    Heel sfeervol.
    Fijn weekend en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt het sfeertje voor bij de eerste sneeuwvlokjes, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi, zo'n doos met oude ballen...en ik merk dat ik ook steeds meer moeite krijg om de kerst nog buiten te houden! Ik denk dat ik mij er ook stapje voor stapje aan toe ga geven!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk zo met dat beetje sneeuw op de achtergrond...ja, dan heb je gelijk wel zin om al wat kerstsfeer aan te brengen he.
    Ik vind je engeltje met vleugeltjes een schatje!!en leuk idee zo de doos met bidprentjes.
    Fijn weekend, lieve groetjes, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat ziet het er weer prachtig uit bij jou dat engeltje, de vleugeltjes, de ballen krijg er ook zin in heb gisteren wat leuke dungen gekocht bij Formido. Fijn weekend groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er weer super gezellig uit, vind je engel echt prachtig. Stukje bij beetje komt er al meer kerst sfeer op de blogs. Mega Gezellie.

    groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er zo leuk uit bij je. De engel blijft mooi hè!!!! Ben ook al een beetje met kerst bezig thuis. Kan het niet laten. En zo geniet je er ook langer van. De tijd vliegt om. Voor je het weet is het alweer voorbij.
    Lieve groet, Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda