Bijzonder oud




woensdag 17 november 2010

een rommelig dagje :-)

Sinds gisteravond heb ik last van een gehoorgangontsteking, ik heb dit vier jaar geleden ook een paar keer gehad en ik herkende het gelijk weer....au! Dus vanmorgen de huisarts gebeld en druppels gekregen die hopenlijk snel gaan helpen.
Want het is een nogal pijnlijke aangelegenheid en daarnaast ben ik ook compleet doof aan dat ene oor, omdat het helemaal dicht zit.

Dat zorgt trouwens wel voor grappige situaties :-). Vanmorgen bijvoorbeeld, ik sliep nog en lag op mijn "goede"oor te slapen, waardoor ik dus helemaal niks meer hoor, en ineens zie ik daar onze jongste dochter naast me staan (ik had haar dus niet aan horen komen....) en ik schrok me rot :-). Wat zei dus heel erg lachwekkend vond.... :-),ze lag helemaal slap van het lachen...
Het is ook fijn in de supermarkt, sta je rustig in de rij als er ineens iemand naast je komt staan aan de kant van je "dove" oor, man ik schrok me rot!!! Liet nog net de boodschappen niet uit mijn handen kletteren....
Ik kan er zelf ook wel weer om lachen, en ik ben blij dat mijn doofheid maar tijdelijk is!

Vanmorgen ben ik wel lekker een beetje aan het rommelen geweest in huis, dat vind ik dan wel weer leuk om te doen en het geeft een beetje afleiding....

Ik heb natuurlijk even wat plaatjes gemaakt voor jullie.....









Ik zie nu net de witte maria op twee foto's staat, haha, ze stond eerst naast de bank bij de blikjes en later heb ik haar toch op het witte kastje gezet, vond ik mooier :-).

Lieve groet en tot horens hoop ik :-)
Yolanda

21 opmerkingen:

  1. ooh dat lijkt me idd vervelend...gelukkig kun je er om lachen...moet er toch niet aan denken dat ik niks meer hoor brrr...
    Sterkte!
    En je foto's zijn super ...je kannetjes zijn zooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, zo'n ontsteking is inderdaad pijnlijk...het zal te vergelijken zijn met een holteonsteking die ik heb gehad! Ohhh..ik verlangde toen zo naar pijnstillers!

    Je kunt dan inderdaad beter even wat afleiding zoeken en zo te zien is dat je goed gelukt!

    Beterschap en een lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. BAh zeg wat vervelend......hopelijk knapt het snel weer op.
    De naam die op het zakje staat misschien kun je daar op zoeken op de site van Ikea.
    Maarre als ze een food afdeling bij jullie hebben zouden ze daar toch moeten liggen.
    Of de kerst afdeling want daar lagen ze ook.
    Hopelijk vind je ze.....want ze zijn jammie!!
    ;)
    Beterschap.

    Trouwens heerlijk genieten hier van je mooie beelden.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig is de doofheid maar tijdelijk .
    Beterschap hopelijk is het weer snel over...

    Ik vind je foto's super mooi!
    Vooral de laatste valt bij mij goed in de smaak !!

    Groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap! Mooie foto's heb je gemaakt; erg sfeervolle plaatjes.

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lastig, maar wellicht ook handig...als je uit wil slapen;)!
    Toch wens ik je beterschap! EN wellicht zie ik je volgende week weer, toevallig???;))

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps vevelend van je oor, beterschap ermee!
    Je rommeldag heeft in ieder geval mooie plaatjes opgeleverd. Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooo lastig zeg oorpijn..gelukkig kan je er nog een beetje om lachen. mooi beeld heb je trouwens. leuk zo je fotos
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Yolanda
    Vervelend he oorontsteking is niks aan maar goed je hebt je toch nog nuttig gemaakt en prachtige hoekjes en foto's gemaakt ik heb er weer van genoten!!
    Beterschap groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke hoekjes heb je gemaakt.

    beterschap met je oor toegewenst!

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hopelijk knap je snel weer op, mijn man is echt een beetje doof......heel vervelend hoe vaak hij wel niet zegt...wat zeg je?
    Maar goed, beterschap voor jou.....
    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeps of ik ben niet zo slim....;)
    Momentje ik ga even kijken of ik een label kan vinden...................................................................................................................................................yep, komt ie snöa
    Nu nu moet het vast lukken.......
    Succes
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beterschap meis wat naar !!..en wat een lekker sfeertje weer hier bij je !! leuk hoor!! liefs fijne avond Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig maar tijdelijke doofheid, beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. beterschap,,gelukkig is het tijdelijk..
    maar je mooie huisje is gelukkig voor altijd..
    groetjes Kari

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Au, pijnlijk!!!
    Ik hoop voor je dat het snel weer beter gaat met je oor. Kon de huisarts hem niet doorprikken dat wil nog wel eens helpen tegen dat dove.
    Maar wel heel leuk dat we mochten mee genieten van de gezellig hoekjes die je het gemaakt.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oeii, lijkt me pijnlijk !! Veel beterschap toegewenst.
    Je hebt wel weer erg leuke en sfeervolle foto`s gemaakt, ben erg benieuwd naar hoe je huiskamer eruit ziet..( of ben ik nu erg nieuwsgierig hihi)
    Fijne avond, hartelijke groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lijkt me erg vervelend zeg, dat met je oor. Hoop voor je dat het snel weer goed gaat met je.
    Gezellig foto's heb je weer gemaakt van je leuke spulletjes, altijd weer genieten.
    Fijn weekend alvast en beterschap!!!!
    Groetjes van Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie foto's Yo!! Hopelijk helpen de druppeltjes snel..!! Alvast een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goh meid , ik hoop dat je oorontsteking aan het genezen is, Is toch erg pijnlijk wat ik me van lang geleden nog kan herinneren.
    Ik vind Maria ook mooier op het witte kastje hoor, de andere hoekjes zijn zoals altijd bij jou ook weer geweldig .
    Fijn weekend , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er allemaal erg gezellig uit!

    beterschap voor je oor.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda