Bijzonder oud




donderdag 23 september 2010

Nieuwe spulletjes en een aanval van creativiteit :-)

Ik heb afgelopen week weer een hoop nieuwe spulletjes gevonden, zowel voor mezelf als voor mijn "winkeltje"op MP, zo leuk om te doen, heerlijk struinen tussen al die spulletjes en dan helemaal blij worden van die ene, mooie, oude versleten vondst waar misschien wel een heel leven aan vast zit..... heerlijk is dat!!







Daarnaast heb ik weer een soort van creatieve aanval gehad :-) dat werkt voor mij echt heel ontspannend, een beetje kunnen freubelen, je gedachten laten gaan en toch even lekker bezig zijn. Ik had nog een hartje liggen van ijzerdraad en daar heb ik hortensia's annabelle omheen gedraaid en daarna heb ik er een oude kaart achter gehangen, ik ben erg tevreden met het resultaat :-).

Het hartje hangt in de gang aan het kapstokje, ik vind het een leuke binnenkomer zo :-)



En als laatste nog even wat details van spulletjes die op, aan en onder het kapstokje hangen en staan :-).

Heerlijke oude versleten schoentjes....

Met deze rammelaar heeft mijn man vroeger nog gerammeld :-).


Een oud poppenjurkje....


oude boekjes en blikken....


oude poppenkopjes, ook onweerstaanbaar....

En het is nog niet helemaal zo ver, maar ik wens jullie toch al vast een heel fijn weekend!

Lieve groet,Yolanda

10 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig kapstokje.
    Heel veel leuke spulletjes zo bijelkaar.

    Je vondsten zijn prachtig. Ik vind het ook heerlijk om overal te struinen. Ik ben dan alleen weer niet zo van het stijlen. Op een of andere manier lukt het dan weer niet zoals ik wil en staat het een beetje te staan.

    Je hartje is super. Mooi gedaan hoor.

    Fijne avond Groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes heb je gevonden Yolanda.
    En de spulletjes op het kapstokje zijn ook al zo mooi. De foto's die je ervan gemaakt hebt....klasse!!!!
    Schattig kransje, zo lief met het kaartje.
    Jij ook alvast een heel fijn weekend.
    Groetjes van Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spullen! Ik heb je MP pagina even bij mijn favorieten gezet, leuk.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spullen heb je gevonden en die kapstok met al dat moois ... leuk zeg!

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh...wat een prachtige vondsten! Ik vind ze echt helemaal geweldig! En ik spaar sauskommen...jij hebt ook een mooi exemplaar zie ik!

    Alvast een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ..super...
    Jou foto's zijn altijd zo mooi
    Ook voor jullie een zon weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat mooi zeg. heerlijk al die mooie spulletjes. je foto van de boeken en blikken is heel erg mooi! en je hart..prachtig geworden hoor
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Yolanda
    had jij even last van een prachtige aanval!! hihih
    mooi hoor je kranshartje is leuk geworden hoor!
    Fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat er gezellig uit bij jou!!

    Ik heb ook zo'n soort hartje gemaakt...had hem eerst met buxux, maar dat werd helemaal geel, dus heb hem opnieuw gemaakt met hortensia.

    Zo gezellig dat gefreubel...ik kan er ook mijn rust in vinden hoor.

    Fijn weekend...
    groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lots of new treasures, Yolanda... how great to have all those beauties!!!
    cariños

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda