Bijzonder oud




dinsdag 10 augustus 2010

zomaar wat kiekjes

Ik heb eerlijk gezegd nog niet zo veel inspiratie....ben met mijn gedachten constant bij dat kleine zieke meiske, ik vergeet ook van alles, lijk wel een vergiet....

Maar toch vind ik wel ontspanning in het kijken en lezen in blogland en op het internet, even een beetje op andere gedachten komen.

We zijn wel wat dagjes weg geweest, de kinderen hebben ook nog vakantie, de laatste week al weer, het is voorbij gevlogen!
Ik heb ook wel wat nieuwe (oude) spulletjes gekocht, maar die moet ik nog even op de foto zetten,dat hebben jullie nog te goed :-).
Maar om toch wat plaatjes te laten zien, komen hier al vast wat "sfeer"plaatjes van ons huis die ik al eerder had gemaakt.



Ik ben gek op die oude kartonnen foto's en dit is mijn favoriet,zo'n lief koppie....




Ik heb ook een oud fotoboek, er zaten een paar oude foto's in toen ik 'm kocht, en ik heb 'm verder zelf aangevuld met allerlei oude foto's





En dan een paar kiekjes van een oud doopdoosje, ik heb er inmiddels drie, allemaal met zwart/wit print, maar dit vind ik de mooiste, en als verrassing zat er nog een muntje met roze lintje in, zo leuk!!







En als laatste nog een "blikken plaatje", oude blikken en trommeltjes samen met hortensia's (annabelle) uit de tuin, dit staat op het kastje van de vaatwasser in de keuken.



groetjes,
Yolanda

12 opmerkingen:

  1. Ik kan mij voorstellen dat ze vaak door je hoofd heen gaat, moeilijk hoor.
    De foto's zijn prachtig geworden. Zijn dat regout schaaltjes? Ze zijn erg mooi in ieder geval!
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo yolanda, ja, hoe is het met de kleine meid..
    spannend allemaal, en dat je er met je hoofd niet bij bent is heel normaal...
    dan toch mooi, dat je afleiding zoekt in het bloggen..
    een tekst of foto, in dit geval hele mooie kan heel goed werken..
    En ach wij voelen allen met je mee..
    lieve groet, cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee Yola.....misschien kan ik je afleiden met een klein dansje..... kom maar eens luisteren!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's.....tja zo moeilijk het leven,...en toch moeten we door........wij hebben vrijdag ook weer een begrafenis...lijkt of het nooit ophoud......heel veel sterkte meid !!! zo moeilijk......liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte, denk er vaak even aan.
    Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte en fijn dat het lezen hier en daar je wat afleiding geeft.
    Zomerse groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig maar dat we jou een héél klein beetje kunnen helpen door je wat afleiding te bezorgen! Ik vind je foto, fotoboekje en doopdoosje heel bijzonder...het heeft een prachtige stijl!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je plaatjes zijn prachtig en fijn dat je zo toch wat afleiding hebt via blogs en internet...sterkte Yolanda!

    Veel liefs, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige beelden...mooie verzamelingen heb je zeg....
    Ik zie hier zo al heel veel moois om te hebben...
    ;0)
    Gaat het ietwat de goede kant al op met de kleine of is dit nog te vroeg om te zeggen....
    Denk aan je.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie spulletjes, en prachtige plaatjes heb je er van gemaakt. Every day holds a miracle..ik hoop voor je dat dat gauw zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hola Yolanda, so very beautiful old pictures, lovely treasures!!!!
    cariños

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gewoon prachtige foto's. lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda