Bijzonder oud




zondag 1 augustus 2010

ontspanning....

Allereerst wil ik iedereen hartelijk bedanken voor alle mooie en lieve reacties naar aanleiding van mijn vorige post.
Helaas gaat het nog niet goed met ons oppaskindje, ze is heel erg ziek en krijgt op dit moment chemotherapie, de vooruitzichten zijn nog onzeker.
Het moeilijke voor mij persoonlijk is de machteloosheid, je kunt niets doen en het voelt zo oneerlijk, zo'n klein meisje, 2 jaar nog maar en dan al zo ziek.

Afgelopen week heb ik een klein kussentje voor haar gemaakt, lekker zacht van fleece en vilt en met vrolijke figuurtjes en kleurtjes, voor mij toch een beetje het gevoel dat ik iets kan doen....



Verder heb ik gemerkt dat het voor mij toch wel ontspannend werkt om af en toe even hier en daar rond te kijken en misschien ga ik ook wel weer af en toe een berichtje plaatsten, ik zie het wel.

Ondanks dat we constant met onze gedachten bij dat kleine meisje zijn, gaan we er toch wel uit om even te ontspannen, en wij hebben het geluk dat we in een prachtige omgeving wonen, waar we graag even een wandeling maken. Zo ook vanmiddag, het was prachtig weer, niet te warm, lekker om even een mooie wandeling te maken, dus ik zou zeggen, trek je wandelschoenen aan en loop even gezellig een stukje met ons mee :-)





Langs de velden met prachtige gele bloemetjes van het koolzaad.....


langs het water, langs leuke kleine bruggetjes....



waterlelies....




ssst....anders vliegt ze weg....



het bruggetje over....



tussen de weilanden door....



Kijk haar eens nieuwsgierig kijken... :-)



en aan het eind van de wandeling even lekker uitrusten in de hooiberg...

Ik hoop dat jullie net zo hebben genoten van de wandeling als wij!

Lieve groet,
Yolanda

16 opmerkingen:

  1. Heel goed dat jullie toch proberen om ook wat te ontspannen, hoe moeilijk dat nu ook is....de foto's zijn erg mooi en rustgevend, zo zal de wandeling vast ook zijn geweest.
    Wat heb je een schattig kussentje gemaakt voor het kleine meiske, ik hoop met heel mijn hart voor haar en iedereen die van haar houdt dat ze zal genezen...
    Veel sterkte is deze moeilijke tijd Yolanda

    Liefs, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sommige dingen zijn oneerlijk en ook niet te begrijpen...ik hoop van harte dat de artsen in staat zijn haar te helpen en beter te maken! Dat je zo nu en dan afleiding zoekt is alleen maar goed...ze blijft ook dan in je hart, maar zelf kun je een beetje ontspanning goed gebruiken om het vol te houden. En dat kussentje....lief hoor!!

    Heel veel sterkte!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo Yolanda....zo moeilijk ditte....ik wens je echt alle kracht toe......het blijft moeilijk zo'n klein ziek meisje......mooie foto's heb je gemaakt....en wat vind ik het kussentje leuk zeg !!! mooi gedaan !! liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He wat vervelend bericht van je oppaskaindje. Ik ga vanavond heir ook een kaarsje branden voor der.
    En wat dat kussentje dat is heel erg attent van je. Hopelijk heeft de wandeling je goed gedaan.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jewel voor de heerlijke wandeling. En wat een lief schattig kado is dat kussentje. Zo zielig een ziek kindje en dit meisje is wel heel erg ziek. Ik wens je wederom sterkte Liefs Leni....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Yolanda

    So sorry to hear about the little girl being very sick. It is so sad when it happens to anyone let alone a child. Thinking of all those of you touched by this sad news. My thoughts and prayers are with her and all who love her.
    Take care
    Isabelle x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je snapt het niet he......
    Wat is hier de zin van...zo jong, zo onschuldig......het leven is toch zo oneerlijk.
    Ik hoop op een engeltje......ik denk aan je.
    Sterkte en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Yolanda,

    Wat een vreselijk verhaal van je oppaskindje, ben er helemaal stil van.
    Ga een kaarsje voor haar branden, en voor de mensen om haar heen die van haar houden.

    Goed dat je zo nu en dan wat afleiding zoekt, denk aan je. Serkte.

    groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie wonen inderdaad in een prachtige streek ... gelukkig, want de natuur helpt om verdriet te verzachten en jezelf sterker te maken in moeilijke tijd. Veel liefs voor jou en het kleine meisje! @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Ylonda,

    wat heb je een super mooi kussen gemakt.heeeeel eeerg leuk.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. fijn dat je op mijn blog was, en dan uitgerekend vandaag, met zo;n verhaal.
    Terwijl ook jij zoveel verdriet hebt om dat kleine oppasmeisje..
    Mijn gedachten zijn bij julie..
    groet, cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Yolanda, vreselijk dat je oppaskindje zo ziek is. Je gedachten zullen nu veel bij har zijn. Lief dat kussentje voor haar. Veel sterkte. Ik heb ook even met je meegewandeld, was een heerlijk rondje.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Yolanda,

    Zaterdag ben ik in Deventer alleen bij een deel rond een kerk geweest, vlak bij de IJssel...en Dille & Kamille heb ik nergens gezien, dus dat tweede deel zal ik zeker gemist hebben. Er stond ook niets over aangegeven, jammer...want het viel mij echt tegen zo! Maar misschien ga ik dan nog wel een keer, nu ik van jou gehoord heb dat ik een kleine markt...en de helft...heb aangetroffen!

    Bedankt in ieder geval voor je tips!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vervelemd om te lezen dat het nog steeds niet goed gaat met je oppas kindje. Wat lief dat je een kussen voor haar hebt gemmakt..kan me niet anders voorstellen dat ze er erg blij mee is.
    Goed om af en toe even afleiding te zoeken in de natuur met een heerlijke wandeling. Wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke periode.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dear Yolanda, it`s so sad to hear she is so sick...she will be in my daily prayers from now on and may God bless her and her family and give you lots of strength to support the family.
    You live in such a beautiful place and it surely helps the healing process.
    cariños,
    maria cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend lief dat je dat kussentje voor haar hebt gemaakt, hopelijk zal het haar toch wat troost bieden!
    Een prachtige wandeling hebben jullie gemaakt, de foto's stralen rust uit, en hopelijk was het voor jullie ook even een fijne afleiding!
    Heel veel sterkte!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda