Bijzonder oud




dinsdag 22 juni 2010

petunia's en een oude piespot

Aangezien de violen nu toch echt hun mooiste tijd wel hadden gehad, kon ik op zoek naar iets anders voor in de bloempotten. Het zijn deze leuke kleine petunia's geworden, ze hebben mooie kleine bloemen in een prachtige, zachte kleur.
Ik heb ze achter in de tuin gezet op de picknicktafel die daar staat, ze staan in een oude emaille piespot (nog van mijn oma geweest, hihi).



Ik heb ook nog wat petunia's op m'n blauwe tafeltje gezet die op ons terras staat, ik vind het wel een leuk plaatje geworden zo :-).





En tot slot nog twee kiekjes van mijn nieuwste kringloopvondst.....afgelopen weekend kon ik het weer niet laten, even een strooptocht langs de kringloop...en daar zag ik dit schattige poppenkopje (de grootste van de twee), de andere vond ik ook ooit eens bij de kringloop, samen vind ik het wel een gezellig stel :-)





groetjes, Yolanda

15 opmerkingen:

  1. Hoi Yolanda je hebt een leuke blog.
    Ik heb je bij mijn favourite blogs gezet!!
    groetjes van Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige hoekjes, zowel in je tuin als binnen.
    Liefs Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knusse hoekjes en mooie vondsten heb je weer gescoord.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig en fleurig tafeltje heb je...het staat er erg mooi!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful floral arrangements you made!!! Your garden table is an explosion of joy! Very nice doll's heads...they make a charming vintage atmosphere!
    A nice evening Yolanda!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg sfeervolle hoekjes!!!
    leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker sfeertje............leuk je hoekjes !!! liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie gezellige tafeltjes heb je.
    Geniet van de zon. Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie verzamelingen bij elkaar, vind de kopjes ook erg leuk zo met zijn 2.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig super sfeertje!
    Ooit ga ik mee na de kringloopwinkel....hier is echt niks leuks...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk en gezellig is je tuin......
    Die poppehoofdjes vind ik zo gaaf!!!
    Fijne zomeravond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke hoekjes heb je weer gemaakt!
    Lieve groet, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hola Yolando, thank you so much for the translator!!!! Now I can know what you do and how!!! Just loved the "pipi" pot with the petunias, I also have some "pipe" pots and love them!!!! Everything looks so pretty together in your garden. Love the the doll heads!!!
    cariños,
    maria cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Yolanda,

    wat heb je een mooi romanischen Blog.hell erg leuke je ouden dingetjes.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda