Bijzonder oud




zondag 30 mei 2010

brocante met een grote B



Gisteren ben ik bij juffrouw jansen geweest in Westbroek, zo'n ontzettend leuke brocante winkel!! Petra, de eigenaresse is een hele lieve vrouw die alles prachtig kan decoreren, de eerste keer dat ik binnen kwam in haar winkel (gevestigd in een stal, compleet met stro op de vloer!) wist ik niet wat ik zag....zo'n prachtige sfeer.

Elk laatste weekend van de maand is de winkel open en elke keer ziet het er weer even mooi uit, ik vind het altijd een genot om rond te lopen en te kijken en ik kom ook nooit met lege handen de deur weer uit :-).



Ik zou zeggen, loop een (virtueel) rondje met mee en geniet....







Voor wie op de website van Petra wil kijken voor openingstijden en foto's van de winkel: juffrouw jansen .

En dan nu nog even mijn aanwinst van gisteren, want zoals ik al zei, kom ik daar niet met lege handen de deur uit :-).
Deze prachtige schaal met blauwe bloemen heb ik gister gekocht, hij staat nu in de servieskast, maar hij kan ook prima op tafel met een paar gedroogde roosjes en een oude foto er in of met een leuk plantje er in of in het voorjaar met bloembollen, ik zie mogelijkheden genoeg voor deze mooierd!



Het is even een zoekplaatje, maar helemaal linksbovenin staat de nieuwe aanwinst!



groetjes, Yolanda

12 opmerkingen:

  1. Een hele gevaarlijke winkel zie ik hi hi...ik zou daar ook niet met lege handen naar buiten kunnen lopen! Helaas zit het hier niet in de buurt....! Je hebt een prachtige schaal gekocht, staat erg mooi ook in je kast!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Yolanda........ik ben er vrijdag geweest !!! en heb er ook iets moois gekocht.......komt na mijn vakantie op mijn blog.........eerst ga ik genieten.........maarre.........leuke meid die Petra..........lekkere klets majoor net zoals ikke......fijne week !! liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke winkel, en niet eens zo ver weg van hier. Bedankt voor de leuke tip, ga ik zeker een keer een.
    Mooie schaal heb je gekocht.
    groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel dat we mee mochten rondkijken, supermooie winkel is dat; en wat een mooie aanwinst weer voor je kast.
    Fijne dag verder van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai,ja super daar he is n gezellige collega van mij.Jammer dat je niet even langs de fair bij mij bent geweest is nog geen 20min. bij haar vandaan.Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a wonderful shop!!! I can see a lot of gorgeous items! I'm having a tour on the website!
    Happy new week!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PrachtigPrachtig, en de winkel is idd geweldig....helaas voor mij te ver weg om elke maand heen te gaan...snik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Yolanda,
    Leuke winkel lijkt me. Heerlijk sfeertje ook met al die brocante spulletjes.
    Mooie schaal heb je gekocht. Past perfect bij al het andere moois in je vitrinekast.
    Fijne dag.
    Groetjes van Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke tip heb hem toegevoegd bij mijn brocante links....
    Groetjes en een fijne week,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We have Summer days with warm and sunshine! Hope the same for you Yolanda!
    A nice new week to you!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Idd een hele leuke winkel zeg.....Oh ik zie al wat moois......
    Je terrine is ook super zeg, je hebt al een pracht collectie zie ik......
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wij zijn daar een poos terug geweest, idd een hele leuke winkel !! en ook daar weer een prachtige omgeving he, veel water, weilandjes, ooievaars, leuk hoor
    je aanwinst is ook superr !!
    zal er ook weer eens heen gaan !

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda