Bijzonder oud




woensdag 7 april 2010

Oude ansichtkaarten

Een van de dingen die ik nooit kan laten liggen op rommelmarkten, brocantemarkten of bij kringloopwinkels zijn oude ansichtkaarten, ik moet er gewoon altijd even tussen kijken en meestal vind ik ook wel een mooie.

Onderhand heb ik er al een groot aantal verzameld, overal in ons huis vind je ze terug :-)

Hieronder een paar foto's van mijn favoriete kaarten, de eerste is en blijft mijn favoriet,ik kan niet uitleggen waarom, maar deze vind ik zo schattig, die zal ik echt noooooit weg doen :-)





En deze cacao verzamelkaartjes zijn ook favoriet! Ik heb ze al een tijdje en ik vind het zulke leuke plaatjes....



En als laatste nog een kaart met schattige vergeet-me-nietjes :-)
Ik wens jullie allemaal nog een fijne, zonnige dag toe!

Groetjes
Yolanda

8 opmerkingen:

  1. Wat zijn die oude kaarten prachtig zeg!! Die kleuren en afbeeldingen... kan me voosrtellen dat je ze niet kan laten liggen, en inderdaad die 1e is wel heel lief met dat geitje!!
    Groetjes, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yolanda,

    Oh ja geweldig hè,oude kaarten,ik moet ook altijd even kijken,en er zitten soms zulke mooie tussen.Maar ik heb niet alleen een tik voor oude kaarten,mijn lade ligt ook helemaal vol met mooie nieuwe kaarten die ik niet kan laten liggen...ik weet niet hoe dat bij jou is?

    Groetjes,Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief, ik ga voor de vergeetmenietjes...ik ben er helemaal verliefd op!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwww,wat een mooie kaarten...............prachtig !

    Fijne avond lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Yolanda,

    Ja,sorry hoor,ik moet nog even reageren maar dat heb ik ook !!,ik heb echt een lade vol met mooie kaarten,gewoon omdat ik ze te mooi vind om ze te versturen,of ik moet weten dat de ontvanger ze bewaard...dan verstuur ik er nog wel es eentje.Was al bang dat ik de enige was met deze `tik`...haha.
    Groetjes,Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig de oude ansichtkaarten. Maar soms zijn de geschreven achterkanten even zo goed boeiend.

    En dan de kaart met vergeet me nietjes, prachtig blauw om nooit meer te vergeten.

    groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten, ik probeer het te beperken, ik bewaar zoveel als ik niet oppas, maar ze zijn wel super!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! al die oude prentjes.
    Mijn favorieten.

    Ik heb je toevoegd nu.

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,Yolanda